Skip naar inhoud

Reparatie nodig? Stuur Uw Apparaat Kostenloos Naar Ons Toe, Binnen 2 Werkdagen Heeft u Het Gerepareerd Terug!

Wilt u deze bijdrage aanbevelen? Dat kan via:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on tumblr
Share on stumbleupon
Share on mix
Share on telegram
Share on pocket
Share on whatsapp
Share on email
Het corronavirus (Covid-19) verspreid zich in een snel tempo door het land, daarom worden nu in alle winkels en bedrijven de regels extra aangescherpt.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Het corronavirus (Covid-19) verspreid zich in een snel tempo door het land, daarom worden nu in alle winkels en bedrijven de regels extra aangescherpt. Wij van EasyComp Zeeland kunnen daarin natuurlijk niet uitblijven, daarom hebben wij vanaf een tijdelijk andere werkwijze.

Hardware Probleem? Stuur uw computer, smartphone of tablet op!

Wanneer u een defect heeft aan een product, meldt u dit aan ons. Dit kan via het telefoonnummer +31 (0)85 – 785 10 11 (vanaf nu ook via whatsapp), per e-mail naar helpdesk@easycompzeeland.nl, het contactformulier of doormiddel van de afsprakenplanner onder aan elke pagina.
Verpak uw apparaat met zorgvuldigheid in bijvoorkeur in de originele verpakking met daaromheen een extradoos welke u goed opvult met bijvoorbeeld oude kranten of opvulmateriaal. Zorg er in elk geval voor dat uw apparaat niet kan verschuiven.
Vervolgens sturen wij u een verzendlabel toe per e-mail welke u uitprint en op de doos plakt. Indien u deze stappen heeft uitgevoerd rest u alleen nog het pallet af te leveren op het UPS Accespoint. Deze staat vermeld op de print instructies van het verzendlabel. Brengt u het pakket weg voor 15:00 op de zelfde dag als de aanmelding van uw reparatie? Dan hebben wij hem al de volgende dag binnen.
Zodra wij uw computer, smartphone, of tablet hebben ontvangen laten we dit aan u weten en zorgen ervoor dat uw apparaat dezelfde dag gerepareerd aan u wordt geretourneerd. U ontvangt uw apparaat dan in uiterlijk 1 dag terug, met uitzondering van het weekend.

Heeft u een probleem met de software op uw apparaat?

Dan kunt u rekenen op de snelle en de betrouwbare service die u van ons gewend bent dankzij hulp op afstand.
 
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Lees ook:

We gaan verhuizen. Wat betekent dit voor u als klant?

Door de jaren heen is er veel gebeurd. Reden voor ons om uit te breiden naar een andere locatie. In dit bericht leest u wat u kunt verwachten.

OldFlix: We bewaren oude films en series en presenteren ze: In een Netflix-achtige methode, maar gratis!

Wie kent ze niet, Charlie Chaplin, Dallas Dolls, Philips met hun nieuwe spectaculaire uitvindingen tot de spannende avonturen van de jeugddetective Q & Q. Maar waar kijkt u ze? Vanaf

Microsoft launches ‘top secret’ Azure cloud region for US intelligence community

Microsoft continues to deliver on its pledge to provide cloud services to the US government that are compliant with all strengths of data classification

Zo loopt de weg naar vertrouwen in ai

Net zoals vertrouwen in persoonlijke en zakelijke relaties moet groeien, heeft het ook tijd nodig voor een gebruiker van ai-technologie om vertrouwen te krijgen in het systeem. Transformatieve technologieën als zelfrijdende voertuigen kunnen alleen succesvol zijn als er duidelijke methoden en benchmarks zijn om vertrouwen te creëren in ai-systemen. Maar hoe wek je vertrouwen op in ai?

IT leaders fear ‘trickle-down’ of nation-state cyber attacks

Three-quarters of IT decision-makers are concerned that the tactics, techniques and procedures used by nation-state attackers could be used against them

Wilt u deze bijdrage aanbevelen? Dat kan via:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on reddit
Share on tumblr
Share on stumbleupon
Share on mix
Share on telegram
Share on pocket
Share on whatsapp
Share on email

Klaar voor de beste oplossing voor uw IT & ICT-situatie?

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd in “onjuist.” Dus wanneer ik vergeet wat het is, zal de computer zeggen: “Uw wachtwoord is onjuist.”