[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nadat het voormalige UPS Access Point™ Rainbow Colorcopy gelegen aan de Schuitvlotstraat haar duren sloot. Hadden we een probleem, hiermee was dus ook het enige UPS Access Point™ van het gele centrum ineens weg. Dus zouden we nu voortaan allemaal naar het Acces Point in de Stromenwijk moeten. Dit leek ons echter niet erg praktisch daarom zullen wij van EasyComp Zeeland vanaf vandaag de neventaak op ons nemen en kunt u bij ons terecht voor het afhalen en het aanleveren en verzenden van pakketten die dus met UPS worden verstuurd.
Hieronder een overzicht van hoe u een pakket kan aalveren, van welke diensten wij voor UPS zullen leveren:
Onze openingstijden voor het UPS Access Point™ zijn maandag tot en met zaterdag vanaf 11:00 tot 16:00.
UPS Access Point™
EASYCOMP ZEELAND
VLISSINGSESTRAAT 50 B,
4331 KW, MIDDELBURG
(Let op: Dit is geen normaal bezoek adres en onze hoofdingang is altijd gesloten. Bel dus aan bij de bovenste deurbel, via de intercom zullen we u vragen wat u komt doen, als u bijvoorbeeld een pakket komt afgeven voor verzending, dan zegt u dit tegen een van onze medewerkers. Waarna er iemand naar de ingang toe komt om u te helpen en het pakket in ontvangst te nemen waarna hij direct ingescand wordt voor de bezorger die alle pakketen komt afhalen)
Het kan soms even duren voor dat de intercom verbinding tot stand is gebracht. wacht dus ongeveer 30 seconden rustig af tot u iemand hoort spreken. Het kan soms ook voorkomen dat er niemand aanwezig is, dan zullen wij dit duidelijk kenbaar maken en u kunt dan het beste even bellen met ons reguliere telefoonnummer: +31 (0)85 – 785 10 11, we zullen dan met u afstemmen binnen welke tijd u het pakket alsnog kunt ophalen of afleveren leveren.
Het is NIET de bedoeling dat u een te versturen pakket voor de deur laat staan.
Wij kunnen het pakket dan niet herleiden en de garantie niet bieden dat het pakket niet gestolen zou worden. EasyComp Zeeland is dan ook niet aansprakelijk voor verlies, diefstal en/of eventuele andere schade. Als u toch een pakket achter zou laten, dit is uw eigen risico. Ons advies is dan wel het pakket vooraf te frankeren via de website via UPS. U print dan zelf uw verzendlabel en plakt deze op de doos. Vervolgens betaald deze via iDeal of creditcard In dat geval hoeven wij het pakket alleen nog maar in te scannen voor UPS. Ook in deze situatie is het het achter laten van een pakket voor de deur uw eigen risico en zijn wij niet aansprakelijk.
UPS Services: Express , Standard , Internationaal
Extra services en programma’s
Programma’s: UPS Access Point Program
Extra services: UPS Returns®, Accepteert verzendtickets
Moet u nog betalen voor uw verzending? Dan kan dit uitsluitend doen via Pin, iDeal of Creditcard. We accepteren GEEN contante betalingen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]