Skip naar inhoud

Detailhandel Oplossingen

EasyComp electronic Point of Sale (EePOS) is een elektronisch kassasysteem dat eenvoudig in te stellen en te gebruiken is.

Het op maat gemaakte kassasysteem is gebouwd voor winkels in alle soorten en maten, door eenvoud gedreven neemt ons systeem alle slaapverwekkende boekhoudtaken over! Zo kunt u zich bezighouden met de verkoop, van uw producten.

Service inbegrepen

Wat is een EePOS?

Ons elektronische verkooppunt (ook bekend als "ePOS" of "POS") helpt u uw bedrijf te runnen door uw verkopen, betalingen, records, voorraad en meer te beheren.

Begin met verkopen waar dan ook uw klanten zijn.

EePOS maakt het gemakkelijk om persoonlijk te verkopen, online, via de telefoon of in het veld. Het is eenvoudig te gebruiken en er is geen training vereist.
Voeg een gesynchroniseerde online winkel toe, geen codering vereist. Verkoop via Instagram en Facebook met een tik. Bied uw klanten lokale afhaling, levering en verzending.
Beheer uw hele bedrijf vanaf één plek

Voeg de tools toe die u nodig hebt voor uw volgende stap.

Terwijl uw doelen verschuiven, kunt u snel tools toevoegen die uw bedrijf helpen, van het beheren van teamleden of het toevoegen van apparaten en locaties, allemaal met een paar tikken.
Accepteer betalingen op afstand met facturen.
Neem betalingen aan via de telefoon en verwerk deze rechtstreeks op uw computer.
Plan, beheer en betaal teamleden met Team management.
Verkoop aan de balie, onderweg of online, zodat je nooit een uitverkoop mist.

Ontdek wat uw klanten terugbrengt keer op keer.

Vergroot de klantloyaliteit met krachtige software voor klantbeheer en begrijp uw klanten beter met elke kaartbetaling.
Voorkeuren en aankopen bijhouden met klantprofielen.
Verzamel feedback van klanten om de ervaring te verbeteren. Houd een kaart in het bestand voor snellere, eenvoudigere kassa's. Bied cadeaubonnen persoonlijk en online aan.

Self-checkout retail oplossingen

Selfservice afrekenen is nu een consumentenverwachting in de meeste retailomgevingen. EePOS speelt al meer dan 10 jaar een leidende rol in de evolutie en innovatie van Self-Checkout. Na het ontwikkelen van revolutionaire oplossingen leek het alleen geschikt om de EePOS Retail-technologieproductlijn naar een hoger niveau te tillen.

Hoe we te werk gaan?!

Het gaat niet om de technologie, maar om de mensen. Dat is de essentiële waarheid in elke service-industrie. Technologie is een enabler: het stelt medewerkers in staat om met consumenten in contact te komen en de verkoop herhaaldelijk te sluiten, met meer efficiëntie en productiviteit.

We plaatsen uw idee centraal in alles wat we doen. Wij leveren digitale oplossingen die uw activiteiten in de hele supply chain transformeren, zodat elke verkoopontmoeting waarde toevoegt.

Overal eenvoudig te bestellen

Uw retailbedrijf – hoe groot of klein het ook is, of hoe gefocust of verspreid – moet altijd open zijn omdat consumenten altijd denken aan het kopen van iets… en ze willen niet wachten op een openingstijd.

Verminder frictie, verhoog de verkoop

Open, gesloten of tussendoor – moderne connected retail maakt het voor consumenten gemakkelijk om in contact te komen met uw merk en uw goederen. En dat betekent het verminderen van elke vorm van wrijving tussen de wens van de consument en de uiteindelijke kassa.

See more, sell more

Uw bedrijf heeft end-to-end zichtbaarheid nodig voor al zijn activiteiten. Dat is een gegeven. Maar wat echt het verschil maakt, is wanneer winkelmedewerkers – de mensen die elke dag ECHTE consumenten tegenkomen – net zoveel zichtbaarheid hebben als de mensen boven hen.

 

Retail gedijt goed als het mensgericht is

En dat betekent dat consumenten gemakkelijk de dingen kunnen vinden die ze willen en ze voor de juiste prijs kunnen kopen. Het betekent het wegsnijden van zoveel mogelijk obstakels voor het maken van de verkoop. Verkoop gedijt goed wanneer de winkelvloer of website naadloos is verbonden met alles, van voorraad tot advies, tot aan het afrekenen.

Toegewijde ondersteuning

24/7 ondersteuning met goed gedefinieerde SLA’s die uw op maat gemaakte software draaiende houden.

Op maat gemaakt voor uw bedrijf

We worden vertrouwd door zowel startups als kleine, middelgrote en grote ondernemingen.

Ons retail softwareontwikkelproces

We hebben de diepgaande expertise, vertrouwde technologie en mensgericht innovatievermogen om onze Retail & Hospitality-klanten te ondersteunen in hun reis naar digitale transformatie. Door vandaag te optimaliseren, kunnen we morgen met u beginnen vorm te geven.

Analyse

We beginnen met het bespreken en analyseren van de behoeften van onze klant, het schetsen van de contouren van de gewenste software, het identificeren van hiaten en het voorstellen van oplossingen onderweg.

UI/UX Ontwerp

Ons in-house creatieve UI/UX-team ontwerpt een intuïtieve interface voor uw softwaretoepassingen met het oog op de eindgebruikers.

Softwareontwikkeling en codering

We nemen uw idee mee door ons gestroomlijnde proces van softwareontwikkeling. Het product afstemmen op uw exacte technische en ontwerpspecificaties.

Testen en Kwaliteitscontrole

We hanteren strikte kwaliteitsstandaarden om ervoor te zorgen dat uw software volgens specificaties is gebouwd en een storingsvrije softwarebewerking biedt.

Uitrol en ondersteuning

Ons team is ervaren in het plannen van de uitrol van complexe softwaresystemen en het vervolgens bieden van de technische ondersteuning om die systemen draaiende te houden

Ons softwareontwikkelproces

Wij bieden softwareontwikkeldiensten op maat tegen verschillende prijsniveaus, afhankelijk van de omvang en vereisten van uw softwareproject.

Technische complexiteit

Complexe ontwerpspecificaties en geavanceerde functievereisten maken het softwareontwikkelingsproces complex, tijdrovend en kostbaar.

Integraties van derden

Integratie met softwaresystemen van derden, zoals betalingsgateways, kaarten, ERP’s of CRM’s, heeft ook invloed op de kosten van softwareontwikkeling.

Functies en functionaliteiten

Het aantal functies dat u wilt, is de grootste kostenstuurprogramma’s. Schermen, knoppen, betrokken velden, de hoeveelheid logica die nodig is, kan de kosten drastisch veranderen.

Aangepast ontwerp

Aangepaste gebruikersinterfaces zijn vrij complex om nauwkeurig te ontwerpen en te implementeren. Daarom zorgen ze er vaak voor dat de kosten van softwareontwikkeling stijgen.

Meer informatie of een offerte?

Vertel ons over uw project en wij komen bij u terug met een realistische kostenraming voor uw project.

Ons achtergrondverhaal

Sinds het begin van SCompService Zeeland, nu zo’n 15 jaar geleden. Houden wij ons bezig met zowel de alledaagse digitalisering voor zowel thuis, onderweg en op kantoor.

Natuurlijk heeft de technologie sindsdien een lange weg afgelegd en de verscheidenheid aan informatieobjecten die we beheren is veel veranderd, maar één principe is constant gebleven: we hebben ons altijd gericht op het snijvlak van mensen, processen en informatie. Als pionier in Intelligent Information Management helpen we organisaties om hun informatie aan het werk te zetten.

Klaar voor de beste oplossing voor uw IT & ICT-situatie?

Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd in “onjuist”. Dus wanneer ik vergeet wat het is, zal de computer zeggen: “Uw wachtwoord is onjuist”.