EasyComp Zeeland lanceert nieuwe website met geïntegreerde AI-oplossingen

EasyComp Zeeland, een toonaangevende IT-dienstverlener, heeft onlangs een gloednieuwe website gelanceerd om hun klanten beter van dienst te kunnen zijn. De website bevat nu een geïntegreerde chatbot, genaamd CompAnnie, die klanten kan helpen met al hun vragen en technische problemen.

Met veel trots kondigen we bij EasyComp Zeeland de lancering aan van onze nieuwe website! Na maanden van hard werk en toewijding zijn we verheugd om onze klanten en partners een modernere, gebruiksvriendelijkere en informatieve website te kunnen bieden.

Hoe we klanten beter van dienst zullen zijn

Onze nieuwe website heeft een volledig nieuwe look en feel, met een frisse en eigentijdse uitstraling. We hebben ons best gedaan om onze producten en diensten op een overzichtelijke en duidelijke manier te presenteren, zodat bezoekers snel en gemakkelijk kunnen vinden wat ze zoeken. Daarnaast hebben we ook onze inhoud geüpdatet en uitgebreid, zodat bezoekers een beter begrip hebben van wat we doen en hoe we hen kunnen helpen.

CompAnnie AI

CompAnnie is een AI-chatbot met een menselijke twist, speciaal ontworpen voor EasyComp Zeeland. Of u nu vragen heeft over computerproblemen, software-installaties, netwerkconfiguraties of andere technische uitdagingen, CompAnnie staat altijd klaar om u te helpen met een persoonlijke touch. Met zijn kennis en expertise op het gebied van IT en technische ondersteuning, is hij er om uw technische zorgen weg te nemen. CompAnnie is een geweldige aanvulling op de diensten van EasyComp Zeeland, omdat hij 24/7 beschikbaar is en snel en vriendelijk antwoorden kan bieden.

De menselijke kant van CompAnnie

Naast de chatbot heeft EasyComp Zeeland ook andere innovatieve functies toegevoegd aan CompAnnie. Zo is er een Text to Speech (TTS) functie geïntegreerd waarmee gebruikers op een normale manier kunnen spreken met CompAnnie. Hoewel EasyComp Zeeland momenteel nog bezig is met het ontwikkelen van Nederlandse TTS stemmen, is er op de demo pagina wel een engelse versie beschikbaar. Het opvallende hiervan is dat de stem nauwelijks te onderscheiden van een echte stem is, nog beter dan die van Apple’s Siri!

Conclusie

Onze focus blijft altijd gericht op het verbeteren van onze dienstverlening en het voldoen aan de behoeften van onze klanten en partners. Daarom staan we altijd open voor feedback en suggesties om onze website en diensten nog verder te verbeteren.

We hopen dat onze klanten en partners net zo enthousiast zijn over onze nieuwe website en CompAnnie als we zijn en we blijven ons inzetten om onze dienstverlening te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt artificiële intelligentie en machine learning om spam te verminderen. Bekijk hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.

Gerelateerde berichten

Ontwikkelingen binnen EasyComp Zeeland

Telefonische storing bij EasyComp Zeeland – Nu met nieuw lokaal telefoonnummer voor een betere lokale bereikbaarheid!

We willen jullie graag op de hoogte brengen van een tijdelijke telefonische storing bij EasyComp Zeeland. Momenteel ervaren we technische problemen met ons vaste telefoonnummer, waardoor deze niet beschikbaar is. We begrijpen dat telefonische bereikbaarheid essentieel is voor onze klanten, en daarom hebben we direct actie ondernomen om een oplossing te bieden.

Lees verder
  • Tags

  • Categorieën

  • Archieven

  • Naar de inhoud springen